Kochut – відомий український бренд, заснований у 2013 році трьома братами (Юрій, Роман, Ігор Кочут) в місті Ужгород. Ювелірні ексклюзивні прикраси «Kochut» здобули визнання не тільки в Україні, а також за кордоном. Вироби «Kochut» вражають та зачаровують, оскільки їхня робота вимагає великої витримки, таланту та неабиякої відповідальності. Вони втілюють у життя шедеври ювелірного мистецтва, які є мрією багатьох людей. Переконайтесь у цьому самі, завітавши на сайт https://kochut.org

До команди «Zoom studio» звернулись власники бренду «Kochut» з проханням зробити рекламний фотоконтент майстер-класу для наречених «Обручки».

Дана послуга від бренду «Kochut» являє собою серію майстер-класів, де під керівництвом майстра, кожна закохана пара зможе спробувати самостійно зробити особливу прикрасу. Отриманий виріб можна забрати з собою додому, носити або зберігати, як сімейну реліквію.

Ювелірний майстер-клас «Обручки» – це не просто навчання, а дивовижний момент, сповнений романтики і символізму. Саме цю атмосферу першочергово потрібно було передати на рекламних фото контенту для бренду. Ви лиш уявіть наскільки цінними здаватимуться через роки обручки, які пара зробили один одному власноруч. Обручки своїми руками зберігають нергетику, кохання та гармонію.

Для того, щоб створити якісний контент рекламної зйомки, команда «Zoom studio» сформувала для виконання 5 чітких завдань.

  1. Показати процес створення ексклюзивних обручок парою.

Можливо, хтось скаже: «Хіба не простіше обрати прикрасу через сайт чи фотокаталог або зайти в магазин і вибрати вже готовий виріб?». Вибирати ювелірний виріб тільки по фото дуже не просто, адже коли прикраси приміряти, то виникають зовсім інші відчуття. Фото дають людині уявлення про бажану прикрасу, формують вподобання та смак. У кожному виробі відчувається характер, душа майстра і нові приховані сенси. Прикраси доповнюють особистість і важливо з ними знайомитись наживо. А ще краще – долучитись до їх виготовлення у майстерні. Це ж так цікаво! Пара може прикрасити обручка різними фактурами, карбуванням, гравіюванням. Можна навіть вставити в кільце невеликий камінь. Вся робота відбувається під пильним оком, практичними рекомендаціями та навчанням ювеліра.

  1. Передати атмосферу, яка зближує людей.

Створення індивідуальної обручки разом з коханою людиною – незабутня пригода та спільна справа, яка зближує людей. Погодьтесь, не кожна пара може похвалитись такою прикрасою! Весільні обручки вже давно стали не просто символом шлюбу, а ще й способом виразити свою індивідуальність, підкреслити особливе кохання та свої почуття.

  1. Відтворити на рекламних фото цікаве передвесільне дозвілля пари.

Уявіть, як ви одягаєте власноруч виготовлену обручку на палець коханій людині…Лише обручки створені своїми руками будуть на 100% унікальними, а досвід та хороші спогади залишаться з вами на все життя і даруватимуть щоразу приємні емоції. Виготовлення ювелірних прикрас – чудесна ідея для дозвілля!

  1. Популяризація бренду.

Погодьтесь, не так багато ювелірних брендів мають таку послугу – майстер-класи, і тим більше замовляють рекламні зйомки для популяризації послуги. А даремно, оскільки це відображає розвиток бренду, пошук нових цікавих ідей задля отримання позитивних вражень та емоцій від бренду та його діяльності.

Візуальний вигляд бренду «Kochut» – це стильний та креативний дизайн прикрас, впевненість у своїх силах, професіоналізм, досвід, талант і увага до дрібниць, які народжують вишукані речі від «Kochut». Саме тому, команда «Zoom studio» намагалась рекламним контентом передати всю атмосферу любові творців бренду до своєї справи.

  1. Показати послугу, як складову роботи ювелірного бренду «Kochut».

Майстерня знаходиться у мальовничому краї – Закарпатті, яке славиться своєю природною красою. Після завершення майстер-класу, пара отримує свої унікальні обручки і може вибрати до них одну з фірмових коробочок «Kochut». За бажанням, на коробочці будуть нанесені лазерним гравіюванням імена наречених.

Майстер-клас проходить у майстерні в Ужгороді. Тривалість – приблизно 8 годин, з перервою на обід. За 2 тижні до приїзду варто вибрати кільця і повідомити модель та свої розміри. Кільця можуть бути як в сріблі, так і в золоті, без каменів, в одному металі. До приїзду пари в майстерні підготують пару заготовок каблучок, з якими пара буде працювати.

Отож, впевнені, що ми, команда «Zoom studio справилась із поставленими завданнями щодо рекламного контенту і передала той задум, який хотіли висвітлити власники бренду своєю ідеєю. Якщо у вас є цікава послуга, про яку б ви хотіли розповісти широкій аудиторії потенційних клієнтів, пропонуємо вам скористатись послугою рекламної зйомки від «Zoom studio» і отримати якісний візуальний контент бізнесу. Ми втілимо всі ваші побажання і разом з вами вболіватимемо за фідбек! Рекламний фотоконтент – це інвестиція у майбутній успіх вашого бізнесу!