Рекламні фото – це ідеальна презентація вашої продукції або послуги великій кількості потенційно зацікавленої аудиторії. Зазвичай, рекламна зйомка включає в себе відразу кілька жанрів: фото інтер’єру і екстер’єру, фото їжі і напоїв, предметна фотозйомка і макрозйомка, портрет, б’юті, зйомка фешн, фітнес і спорт, створення модельного портфоліо, тощо. В нашій студії знають, як показати ваш товар в креативному та привабливому ракурсі, щоб його захотілося купити.

Відгуки

Так, як я ніколи не мав справу з контентом, звернувшись  до вашої студії, я отримав корисні рекомендації та поради щодо створення якісного контенту навіть на телефон. Дуже вдячний вам за урок «Мобільна фотографія», який надихнув мене на нове захоплення – самостійного створення контенту для своєї продукції. Дуже дякую за розуміння та допомогу!

Олександр

Дякую Вам за рекламну зйомку мого товару. Вийшло неймовірно стильно та гарно! Ви зрозуміли всі мої побажання та втілили їх в реальність! Спасибі за креативний підхід і допомогу в просуванні власного акаунта! Після публікацій фотографій з вашої студії, увага до мого товару значно підвищилась і кількість замовлень зросла!

Вікторія

Вам вдалось мене переконати в тому, наскільки важливі якісні фотографії для публікації товару в мережах. Раніше я не приділяла цьому значення і помічала спад зацікавленості аудиторії. Дякую, що вчасно повернули «друге дихання» моєму бізнесу! І тепер я завжди знаю до кого звернутись, щоб отримати привабливі фото того, що я безмежно люблю!

Маргарита

Щиро вдячна за оригінальний підхід та допомогу у створенні контенту. Дуже задоволена результатом і якби була клієнтом купила б в себе щось=) Професійно, якісно та креативно! Рекомендую для тих, хто в пошуку презентації свого товару потенційним клієнтам!

Софія

Я отримала фото, які передають задум, ідею і нашу любов до клієнта. Всі мої побажання були почутими та реалізованими! Дякую за теплий прийом, море позитиву та крутий результат!

Юлія

Ніколи не мала справу з фотографією, тому звернулась до вас, не побоюсь цього слова, як до професіоналів.  Залишилась дуже задоволена результатом та підходом до клієнта. Дякую за майстерність та професійні фото!

Світлана

Скільки буде коштувати рекламні фото мого продукту?

Заповність контактну форму, після консультації ми відправимо Вам комерційну пропозицію стосовно найбільщ ефективного представлення вашого проодукту та бізнесу.

Отримати консультацію:

    Ваше ім'я:
    Номер телефону:



    Питання – відповіді

    Чим швидше, тим краще. Оптимальний час для замовлення фотосесії – 2-3 тижні.

    Віддача рекламних фото продукції протягом 7 робочих днів. Також ви можете замовити послугу експрес-обробки і ми зробимо ваші фото без черги протягом одного дня.

    Так, всі фото проходять кольорокорекцію та професійну ретуш.

    Так, ми з радістю вам допоможемо з ідеями та порадами, як зробити ваші рекламні фото найкращої якості та змісту.

    Ми прислуховуємось до ваших побажань і стараємось зробити все, щоб ви були задоволені.

    Так, для цього при замовленні пакету послуги, варто обов’язково вказати, що вам потрібні також всі фотографії, зроблені протягом фотосесії.

    Чому потрібні якісні рекламні фото

    Відомо, що реклама через соціальні мережі є відмінним рішенням для залучення нових клієнтів і покупців. Щоб реклама через Інстаграм приносила прибуток і допомагала вам знайти нових клієнтів, потрібно добре попрацювати над створенням якісного контенту. Насамперед, важливо пам’ятати, що в Інстаграм – головне красиво і естетично.

    Дуже важливо розміщувати тільки якісні фотографії в стрічку. Неякісні фото привертають менше уваги. Якщо розмістити в рекламі красиві, професійно оброблені і стильно оформлені картинки товару – вони знайдуть свого покупця і подарують вам успіх! Коли людина бачить вашу рекламу, вона не має можливості особисто відчути на дотик і аромат ваш продукт Клієнт може тільки побачити ваш товар або послугу. Тобто, в момент показу реклами важливо зацікавити глядача та показати ваш товар або послугу в найкращому візуальному ключі.

    Ми проводили експеримент, запускаючи рекламу різних за рівнем якості фотографій. Як ви вважаєте, на яку фотографію найкраще реагувала аудиторія? Так, ви праві – на якісне креативне фото. Відсутність якісних рекламних фото буде «тормозити» ваш бізнес та збільшить витрати на рекламу. Звертайтесь до нас і ми допоможемо зробити ваш товар успішним.

    Zoom студія Ужгород

    Як вибрати єдину стилістику для ваших рекламних фото?

    На сторінки в соціальних мережах періодично і часто випадково заходить дуже багато людей. Коли новий відвідувач заходить на ваш акаунт і підписується, цілком ймовірно, що ваша сторінка йому сподобалась і ви, як магазин чи продавець, його зацікавили. Дуже важливим є зовнішній вигляд бізнес-профілю: загальна атмосфера, настрій, колірна гама, палітра кольорів, сполучення ракурсів, розташування фото, тощо.

    Гарний інстаграм-профіль вимагає часу, планування і дизайнерського бачення, але це не так складно, якщо знайти те, що добре відображає ваш стиль, товар, і якщо ви постійно дотримуєтесь єдиного візуального стилю профілю. Як ж почати вести свій бізнес-акаунт стильно? Звичайно, можна домовитись про smm-менеджерів, які володіють професійними навичками, а можна також спробувати самостійно.

    Для початку проведіть підготовчу роботу: перегляньте улюблені або просто красиві акаунти і відзначте фішки, які вам подобаються. Подумайте, що з цього ви можете повторити, добавивши щось «своє»? Найпростіший і популярний спосіб зробити аккаунт стильним – публікувати фотографії в одній колірній гамі. Повторюйте один і той же колір різними способами: за допомогою фільтрів, фону, тощо.

    Хочете відрізнятись? Експериментуйте! Використовуйте схожі фони або міняйте колірну тему в кожному рядку. Спробуйте різні види освітлення і оберіть найкращий варіант. Додавайте по три фотографії товару одного кольору, потім три іншого. У підсумку це буде виглядати ефектно і заодно виділяти фотографії в групи, що легше для сприйняття. Цим же способом можна сегментувати свій товар, розмежовувати категорії. І дуже важливою є регулярність вашого рекламного контенту. І пам’ятайте – стильні та якісні фото завжди передумова усміху вашого товару або послуги.

    Zoom студія Ужгород

    Регулярність створення рекламних фото

    Рекламні фото являють собою презентацію вашого товару, послуги і загалом сфери вашої діяльності. У процесі планування бренду розробляється творча стратегія торгової марки, медіа-стратегія, рекламний фотоконтент, тобто те, яким чином буде зацікавлений споживач та клієнт. Фото та відеоконтент у даному випадку відіграє надзвичайно важливу роль.

    У процесі створення контенту в соціальних мережах, професійна рекламна зйомка повинна бути регулярною і різноманітною. Якщо ви зробили лише одну рекламну зйомку хорошої якості та креативного наповнення, а потім починаєте викладати в мережі або в каталозі фото низької якості, які абсолютно відрізняються по стилю зйомки до попередніх ̶ це все створить дисбаланс і стає іноді причиною зниження зацікавленості клієнтів.

    Саме тому має бути розроблений чіткий план та графік створення якісних та продуманих рекламних зйомок, які б утримували інтерес цільової аудиторії чи клієнтів на декілька місяців вперед із зазначенням термінів та форматів зйомок. Згодом генерувати нові ідеї стає все складніше, а свіжі теми та фото потрібні постійно, оскільки в умовах конкуренції важливо постійно розвиватись та не стояти на місці.

    У фотостудії професійні фотографи завжди знають чим здивувати і як зробити ваш контент привабливим для клієнтів. Унікальний рекламний фотоконтент завжди привертає увагу. Якість контенту і його актуальність є запорукою трафіку і збільшення відвідувачів на сайт або сторінку.