Маркетинг для фотографа  курс для тих, хто чітко розуміє, що в сучасному світі замало якісно фотографувати, потрібно також вміти продавати свої послуги та ефективно їх рекламувати. Даний курс допоможе вам зекономити час та в цілому опанувати лайфкахами просування свого фотобізнесу. Наша основна ціль курсу полягає в тому, щоб допомогти вам отримати потік потенційних клієнтів і розвивати свої послуги.

Чому варто обрати саме нас?

  • Професіоналізм та досвідчені викладачі.

    Викладачами курсу є Мазур Сергій, Майхеркевич Ігор та Кротков Денис – талановиті фотографи, які представляють професійних фотографів в Україні та за кордоном. Курси допоможуть всім бажаючим розвинутись як фотограф, а також дізнатися  таємниці маркетингового просування своїх послуг.

  • Актуальність та застосування отриманих знань.

    Ми поділимось з вами знаннями, які є актуальними на період навчання і ви зможете їх використати відразу після занять.

  • Креативність та інтерактивний метод навчання.

    Наша команда організує для вас цікаві стилізовані зйомки, фото з яких прикрасять ваше портфоліо. Навчання відбуватиметься за сучасними та доступними методами.

  • Професійна допомога.

    Навчання у фотошколі – це тільки початок вашого шляху у світі фотографії. Ми із задоволенням відповімо на будь-які питання, які обов’язково виникнуть у вас на етапі самостійних зйомок та допоможемо у вирішенні будь-яких питань з фототехнікою. Спільні зйомки, обговорення успіхів і невдач – це найвірніший шлях до ваших найкращих фотографій!

  • Доступність.

    Даний курс відповідає ціні та якості отриманих знань і доступне для всіх, хто бажає поглибити свої знання з маркетингу.

  • Атмосфера.

    У нашій школі завжди панує доброзичлива та весела атмосфера, яка допоможе знайти нове коло спілкування та нових друзів.

Заняття 1. Маркетингова складова фотобізнесу.

  • З чого почати роботу над власним контентом.
  • Потоки клієнтів.
  • Види контенту та їх роль.
  • Побудова бізнесу на власних стильових  вподобаннях або на потребах ринку.
  • Наглядовість як складова вашого фотозростання.

Заняття 2. Мобільна фотографія. Основи мобільної фотографії.

  • Робота над ідеєю зйомки.
  • Особливості створення  якісного фото за допомогою можливостей вашого телефону.
  • Робота зі світлом.
  • Предметна фотографія.

Заняття 3.  Обробка мобільної фотографії.

  • Особливості обробки фотографії.
  • Мобільні додатки для обробки фотографії.
  • Інструменти корекції в додатках.
  • Фотографування моделі.

Заняття 4.  Позиціонування послуг в соціальних мережах  Instagram та Facebook.

  • Відповіді на основні питання: «Хто Ви?» та «Що продаєте?»
  • Правильність ведення профілю в єдиному ключі.
  • Позиціонування.
  • Вибір стратегії.

Заняття 5. 

Теорія

  • Інстаграм 2020/тренди
  • Матриця контенту
  • Візуалізація сторінки
  • Твої інструменти впливу на аудиторію
  • Аналіз контенту

Практика:

Створюємо орієнтовний контент-план на 1 тиждень з використанням вивчених знань.

Заняття 6. 

Теорія

  • Текстова зброя
  • Beauty-проекти/food-проекти
  • Образ і правила спілкування з аудиторією
  • Блогери
  • Аналіз ваших бізнес-сторінок

Практика:

Формуємо текстову частину вашого контент-плану

Заняття 7. Аналіз профілів учасників та вручення дипломів.

  • Перегляд та аналіз профілів учасників.
  • Допомога в складанні портфоліо.
  • Практичні поради та рекомендаці.
  • Вручення дипломів.
  • Обмін координатами.

Після проходження курсу, ви навчитесь:

  • орієнтуватись на свою аудиторію клієнтів;
  • створювати якісне портфоліо задля привернення уваги клієнтів;
  • правильно фотографувати та обробляти фото;
  • вивчати свого ідеального клієнта;
  • розробляти свій маркетинговий план контенту;
  • аналізувати свої соцмережі;
  • щодня робити щось корисне для просування свого фотобізнесу та реклами своїх послуг;
  • аналізувати довгострокову маркетингову стратегію фотографа;
  • правильно планувати та організовувати зйомки.

Цей курс для тих, хто:

  • має базові навики фотографування;
  • хоче оволодіти навичками ефективного продажу своїх послуг;
  • вміє створювати миттєвий контент за допомогою телефону та хоче якісно обробляти його;
  • хоче зрозуміти, як здійснюються продажі в соціальних мережах;
  • бажає опанувати психологію покупки фотопослуг;
  • прагне зрозуміти суть отримання нових клієнтів та співпраці з вже набутими клієнтами;
  • хоче правильно та максимально виграшно презентувати свій продукт чи послуги.

Як проходить навчання у фотошколі #зумшкола

Питання – відповіді

Для запису на курс потрібно зазначити ПІБ, номер телефону та внести завдаток. Решта суми сплачується на другому уроці. За всіма деталями звертайтесь за контактами, вказаними на сайті і ми вас проконсультуємо.

Так, звичайно, після проходження будь-якого курсу у нашій #зумфотошоколі ви отримуєте відповідний сертифікат

Чим швидше, тим краще, щоб встигли забронювати місце в групі заздалегідь, а не в останній день, коли вільних місць може не залишитись.

Ми рекомендуємо почати з курсу «Від А до Я», оскільки курс «Маркетинг для фотографа» є спеціалізованим, для поглиблення знань з просування фотопослуг.

На жаль, такої можливості немає, радимо розглянути в такому випадку «Індивідуальне навчання» в #зумфотошколі

  • Дата проведення курсу (2020р. – 2021р.): 1 квітня - 29 квітня
  • Курс триває: 14 годин (7 занять)
  • Вартість: 4700 грн
  • Деталі: 095 1888 511

Запис на курс:

Ваше ім'я:



Номер телефону:



Наші курси:

Відгуки

В мене завжди була трудність з пошуком клієнтів. Завдяки вашим порадам, я знайшла перших своїх клієнтів, чому безмежно була рада! Дякую за цінні рекомендації!

Наталія

Так як я продавець авторських прикрас, для мене дуже важливо вміти продавати свій товар. Ваш курс «маркетинг для фотографа» допоміг мені розширити базу своїх клієнтів і збільшити обсяг замовлень.

Оксана

Дуже пізнавальний курс! Отримала ті поради, про які не пишуть конкретно в інтернеті. Дуже дієві методи! Дякую!

Марина

Це саме те, чого мені бракувало! Дякую крутим хлопцям, що просвітили мене в маркетингу! Тепер я розумію, чому довгий час мій бізнес « не працював» так, як я цього хотів.

Євген

Ви вчите не тільки фотографувати, а вміти використовувати ці знання для привернення уваги клієнтів! Після проходження курсу «Від А до Я» навчання маркетингу фотопослуг дуже потрібне! Рекомендую не зупинятись на 1 курсі, а пройти весь комплекс, включаючи курс «Маркетинг для фотографа».

Юлія

Ви «прокачали» мене в галузі, в якій я зовсім не розумілась. Дякую вам за поради та фішки, без яких я зараз не уявляю просування свого бізнесу щодня!

Марія

Кадри, які ми навчимо тебе робити

Важливість маркетингу для фотографа

Маркетинг фотографа – важлива складова фотобізнесу, розвиток якого залежить від зусиль та фінансів вкладених в маркетинг.

Для успіху фотографу важливо розробити комплекс дій, спрямованих на просування товарів і послуг на ринку, застосовувати різні тактики і стратегії, які сприяють зростанню попиту, впізнаваності і безпосередньо продажу.

Основною метою маркетингу є збільшення прибутку, кількості продажів за допомогою різних методів і прийомів. При цьому фотографу необхідно розуміти, що метою повинно бути задоволення бажання клієнта, а не збільшення рівня споживання.

Маркетинг фотографа складається з багатьох етапів і націлений на отримання численних результатів. Способи реалізації всіх поставлених маркетингових планів розрізняються за часом і складністю. Одним з найбільш доступних варіантів інформування і навчання вашого клієнта – це створення свого сайту, сторінок в мережах і подальше їх грамотне оформлення.

Соціальні мережі взагалі є важливою сполучною ланкою між вами і клієнтом. Повідомлення, опубліковані в ваших соціальних акаунтах, однозначно доповнять ваш імідж фотографа. Головне робіть це естетично, правильно та змістовно!

Zoom студія Ужгород

Якісна фотографія основа маркетингу будь-якого бізнесу

Сучасний світ, соціальні мережі постійно стараються вам щось нав’язати та продати: послуги, товар, ідею, тощо. Ми постійно стикаємось з різного роду маркетинговими та рекламними кампаніями в повсякденному житті, навіть не помічаючи цього.

Правда в тому, що в наш час продати можна будь-що. Також зараз є безліч способів продати свої послуги від газетної реклами (яка також працює) до сучасних інтернет-стратегій.

Головний критерій рекламних фото – це якість. Чому так? Особливість в тому, що продукт з поганою візуалізуцією продавати набагато важче. Чим якісніша візуалізація вашого продукту, тим простіше продавати ваш товар або послугу.

Щоб стати професіоналом, варто постійно розвиватись і не боятись серйозних питань в області композиції, розуміння того, яку роль у візуальному мистецтві грає світло, психологія та ін

Але навіть, якщо ви пройшли хорошу школу, володієте природженим поглядом художника і маєте гідну апаратуру, вам просто необхідна практика під керівництвом спеціаліста високого рівня, який вчасно підкаже вірну дорогу, актуальність на ринку і вбереже від стандартних помилок. У нашій #зумфотошкола ми навчимо вас не лише фотографувати, а й продавати свої послуги дорого, якісно та регулярно!

Zoom студія Ужгород

Як побувадувати правильну стратегію фотографу

Стратегія фотографа – це його напрям розвитку на певний період часу. Складаючи власний стратегічний план для вдосконалення вашого фотобізнесу, ви повинні брати до уваги такі фактори як ринок, напрямок розвитку вашого фотобізнесу (вид зйомки.), товар і послуги, ваше становище на ринку, тощо.

Основними стратегічними завданнями щодо маркетингу фотографа є:

  • залучити ідеального клієнта
  • аналіз конкурентів на ринку
  • обрати один напрям, в якому будете розвиватись з повною силою та самовіддачею
  • постійна реклама та піар
  • ваша унікальність, креатив та оригінальність
  • встановити емоційний зв’язок з клієнтом за допомогою правильно підібраних і художньо оформлених прийомів (фотографії, текстові публікації, відео), опублікованих на своєму сайті або / та сторінці в соц. мережі.
  • Перетворити потенційних клієнтів у фактичних і повторюваних.
  • Особисте спілкування з клієнтом.
  • Проінформувати і підготувати (свого роду освіту / навчання) потенційного клієнта. Показати йому, що вами рухає і що вас надихає і як фотографія змінила ваше життя.
  • Cтворення фотоархіву сімейної історії. Розповідь про те, що фотографії  ̶ це не тільки архів прожитих років, але і архів пережитих почуттів.
  • Створити і розвинути відносини з власниками суміжного бізнесу, який тим чи іншим чином взаємопов’язаний з фотографуванням. Їх рекомендації теж будуть сприяти зростанню вашого бізнесу.