Контент для Інстаграму – це візуальне наповнення акаунту унікальними фото та відео, а також текстова взаємодія з аудиторією. Ми знаємо, як досягнути популярності, використовуючи різноманітні методи просування вашого профілю! Будь-яктй контент для Інстаграму – інформаційний, комерційний, розважальний, потребує правильної подачі, про яку ви зможете дізнатись на нашому курсі “Контент для Інстаграму”

Можливо, Вам буде цікавим курс Мобільна фотографія

Чому варто обрати саме нас?

Викладачем даного курсу є професійний смм-менеджер та контент-мейкер, за спиною якого стоїть успішна Digital Company INFECT. ME та більше 10-ти проектів, контент яких вважають топовим, заразливим та впливовим!
Ми поділимось з вами знаннями, які є актуальними на період навчання і ви зможете їх використати відразу після занять.
Ми допоможемо розробити вам авторський візуал сторінки, який буде впізнаваний, гармонійний та заразливий. Ваша комунікація з цільовою аудиторією стане простою, легкою та впливовою!
Ми із задоволенням відповімо на будь-які питання, пов’язані зі створенням креативного, цікавого та авторського контенту, який завойовує цільову аудиторію з першого погляду.
Даний курс відповідає ціні та якості отриманих знань і доступний для всіх, хто бажає навчитись створювати контент, який продає, зупиняє погляд та спонукає до дій!
У нашій школі завжди панує доброзичлива та весела атмосфера, яка допоможе знайти нове коло спілкування та нових друзів.

День 1

Теорія

  1. Інстаграм 2020/тренди
  2. Матриця контенту
  3. Візуалізація сторінки
  4. Твої інструменти впливу на аудиторію
  5. Аналіз контенту

Практика:

Створюємо орієнтовний контент-план на 1 тиждень з використанням вивчених знань.

День 2

Теорія

  1. Текстова зброя
  2. Beauty-проекти/food-проекти
  3. Образ і правила спілкування з аудиторією
  4. Блогери
  5. Аналіз ваших бізнес-сторінок

Практика:

Формуємо текстову частину вашого контент-плану

  • Дата проведення курсу: 7-9 грудня (2020р.) (понеділок та середа о 15:30), 15-17 квітня (2021р.) (вівторок та четвер о 15:30)
  • Курс триває: 2 дні (2 лекції/4 години)
  • Вартість: 1400 грн
  • Деталі: 095 1888 511

Запис на курс:

    Ваше ім'я:



    Номер телефону:



    Наші курси:

    Після проходження курсу ви навчитеся:

    • легко аналізувати якість контенту
    • усвідомлено створювати контент, який подобатиметься не тільки вам
    • давати оцінку роботі вашому СММ-менеджеру
    • писати тексти, які читатимуться
    • впливати на аудиторію через інстаграм

    Курс для тих, хто:

    • хоче стати або є смм-спеціалістом
    • хоче стати або є блогером
    • є власником бізнесу, який спрямовує свій товар/послуги онлайн
    • є активним  користувачем інстаграму і бажає, щоб його профіль виглядав стильно, естетично та зі смаком

    Приклади сучасної візуалізуації від лектора курса:

    Питання – відповіді

    Для запису на курс потрібно зазначити ПІБ, номер телефону та внести завдаток. Решта суми сплачується на другому уроці. За всіма деталями звертайтесь за контактами, вказаними на сайті і ми вас проконсультуємо.

    Підійде будь-який смартфон з камерою.

    На жаль, такої можливості немає, радимо розглянути в такому випадку «Індивідуальне навчання» в #зумфотошколі

    Цей курс для людей, які бажають поглибити свої знання саме з мобільної фотографії. Якщо ви бажаєте опанувати технічні і практичні навики зйомки на фотоапарат, для вас ми б радили пройти курс «Від А до Я» або «Швидкий страт».

    Так, звичайно, у нас є подарункові сертифікати на всі навчальні курси.

    • Дата проведення курсу: 7-9 грудня (2020р.) (понеділок та середа о 15:30), 15-17 квітня (2021р.) (вівторок та четвер о 15:30)
    • Курс триває: 2 дні (2 лекції/4 години)
    • Вартість: 1400 грн
    • Деталі: 095 1888 511

    Запис на курс:

      Ваше ім'я:



      Номер телефону:



      Наші курси:

      Як проходить навчання у фотошколі #зумшкола

      Візуалізація як мова спілкування з глядачем

      Фото є засобом комунікації з глядачами, а також передачою інформації про себе та свою діяльність. Дуже багато інформації в сучасному світі можна почерпнути з візуального наповнення сторінки користувача в соціальній мережі. Ми можемо створювати свій образ і керувати враженнями від нього не тільки в реальному житті, але й у віртуальному просторі. Фотографія та відео контент відіграє в цьому вагоме значення. Через фото, тобто візуалізацію, люди можуть розповідати про своє особисте життя, характер, роботу, тощо. Візуалізація є презентацією особистості, яка намагається скласти певне уявлення про себе у свідомості інших

      Таким чином, візуалізацією можемо називати спосіб, за допомогою якого інформація подається у спрощеній формі для зорового сприйняття, ілюстрацію явища, процесу чи предмета, який розглядається. До прикладів візуалізації ми можемо віднести фотографії, малюнки, відеоролики, анімації, презентації, таблиці, графіки, діаграми, карти, дизайн інтернет-сторінок, логотипи. Також засобами візуалізації являються шрифти та кольорове оформлення.

      Фото служить для привернення уваги користувачів до свого «профоліо» та для того, щоб ініціювати спілкування. Сьогодні, користувачі намагаються вибирати промовисті фото, які будуть максимально відповідати внутрішньому світу або настрою, інтересам, погляду на життя. Люди, які ведуть блоги – вибирають фотографії, які найбільш чесно відображають їх характер та стиль життя, для знайомств вибирають фотографії, які можуть бути найбільш привабливі для протилежної статі, для бізнесу варто обирати фото, які не зіпсують репутацію вашої фірми чи діяльності. Фото – це візуальна мова сприйняття глядачами і дуже важливо вміти правильно «спілкуватись» візуалізацією.

      Zoom студія Ужгород

      Планування як запорука успіху вашого бізнесу

      Ключем до успіху є не тільки наявність плану, а насамперед його виконання для досягнення ваших цілей та задач. Планування є дуже важливим процесом для ефективної роботи та є запорукою успіху бізнесу, оскільки від цього залежить досягнення цілей та мети. Результатами ефективного планування мають бути: чітка картинка у голові та прогрес у здійсненні мети. Усе це можливо, якщо плани відповідають цілям, а цілі вашим цінностям.

      Корисною звичкою є щоденне планування та фокусування на важливому. Це дає змогу більше встигати і менше думати про несуттєве. Можливо, вам знадобиться кілька тижнів, щоб привести свої справи до ладу. Зате потім, ви відчуєте неймовірні зміни у темпі житті та ефективності.

      Радимо виділити в тижні дні, коли зможете проаналізувати свої справи та спланувати всі подальші справи. Створіть планер і вносьте завдання в календар на 7 календарних днів уперед. Буде ідеально, якщо ви зможете розподілити завдання не лише по днях, але й по годинах. Це допоможе мінімально відволікатися на інші незаплановані дії. Дуже важливо записувати також свої цілі на місяць або рік та завдання. Це спонукатиме рухатись у вірному напрямку не втрачаючи ентузіазму. І пам’ятайте, грамотно складений план роботи в будь-яких сферах є основою вашого успіху!

      Zoom студія Ужгород

      Текстова зброя в соціальній мережі

      Ведення успішної Інстаграм-сторінки – це щоденна робота та наслідок грамотного планування. Хороші тексти, оброблені фотографії, продуманий план постинга – це творча креативна робота, яка вимагає зусиль. За даними світових досліджень, продажі через соцмережі в майбутньому стануть ключовим трендом в маркетингу, а значить, якісні тексти в соцмережах стануть дуже популярними та важливими.

      Серед великої кількості різноманітного текстового контенту, важливо зберігати свою унікальність та самобутність. Текстом можна викликати в читачів різноманітні емоції. Як же написати текст, який зацікавить вашу аудиторію? Хороший пост в соцмережі повинен допомагати клієнту обрати товар чи послугу, викликати довіру, знайти відповіді на запитання, тощо. Щоб завоювати повагу аудиторії, варто дотримуватись певних правил:

      • Поєднуйте історії з фактами. Розкажіть про тему з різних позицій, щоб читач зміг самостійно зробити висновки;
      • Не бійтеся великих текстів, головне – якість, структура та цікава подача;
      • Уникайте складних речень, старайтесь писати легко, цікаво та образно;
      • Пишіть про те, що вас хвилює та на близькі для вашої аудиторії теми.
      • Більше провокуйте. Пишіть про нове, важливе, та актуальне.
      • Розбавляйте іноді серйозні теми жартами;
      • Ніколи не ображайте клієнта (читача) в коментарях;
      • Шукайте постійно теми навколо і робіть замітки, які потім зможете оформити у цікаві пости;
      • Редагуйте тексти до того моменту, поки не зрозумієте, що в пості не залишилося жодного зайвого слова. Не важлива кількість символів, а зміст тексту.

      Робіть пости або сторіз щодня, щоб аудиторія звикла і чекала на ваші корисні тексти із нетерпінням. Це і є основна мета!